Objednávky
- Kedy môžem objednaný tovar očakávať?
V prípade doručenia k Partnervi Škoda E-Shop bude objednávka expedovaná ihneď po prijatí platby (v prípade online platby kartou je tovar doručený v priebehu 2 pracovných dní). Dodanie tovaru prostredníctvom kuriérskej spoločnosti prebieha spravidla do 5 pracovných dní, informácia o konkrétnom doručení Vám bude zaslaná emailom.
- Objednal(a) som si tovar k Partnerovi Škoda E-shopu a nestíham si ho vyzdvihnúť v stanovenej lehote, je možné túto lehotu predlžiť?
Lehota na vyzdvihnutie tovaru u Partnera Škoda E-Shop je 10 dní. V prípade, že vyzdvihnutie nestíhate, dohodnite si predĺženie uloženia tovaru priamo s daným Partnerom Škoda E-Shop.
Platby
- Je možné objednať si tovar na dobierku alebo platiť bankovým prevodom?
Áno, je možné zaplatiť bankovým prevodom alebo platbou na dobierku. Pri doručení tovaru k Partnerovi Škoda E-Shop nie je možné platiť na dobierku.
- Je možné si vybraný tovar na e-shope len rezervovať?
Ľutujeme, ale rezervácia vybraného tovaru nie je možná.
Doprava
Tovar Vám bude dopravený kuriérskou spoločnosťou. V prípade, že ste si zvolili osobný odber u Partnera Škoda E-shopu, budete vyzvaný k vyzdvihnutiu tovaru emailom alebo SMS.
Osobný odber u Partnera Škoda E-shopu je zadarmo. Doručenie kuriérom stojí 4,00 €. Doručenie na výdajné miesto stojí 3,00€.
Tovar
- Zakúpený tovar mi nevyhovuje, môžem ho vrátiť?
Áno, pri splnení zákonných podmienok je možné tovar vrátiť. Tovar však musí byť nepoškodený, bez známok používania a pokiaľ možno, v pôvodnom obale. Viac informácii ohľadom vrátenia tovaru nájdete v Obchodných podmienkach alebo v päte e-shopu, pod odkazom Vrátenie & Reklamácia
- Nenašiel som požadovaný tovar na e-shope, ako ho môžem získať?
Pokiaľ nemôžete tovar na e-shope nájsť, kontaktujte prosím Infolinku Škoda na tel. čísle 0800 124 125 alebo emailom na
infolinka@skoda-auto.sk
- Záručný list nie je potvrdený. Čo s tým môžem robiť?
Ako záručný list Vám slúži faktúra.
- Kedy mi bude objednaný tovar s odporúčanou montážou namontovaný a koľko za to zaplatím?
Termín montáže je nutné si dohodnúť vopred priamo so zamestnancom vybraného Partnera Škoda E-shopu. Cena montáže nie je zahrnutá v cene tovaru. Montáž budete platiť priamo Partnerovi Škoda E-shopu.
- Môžem si tovar s odporúčanou odbornou montážou namontovať sám/sama?
Áno, tovar Vám bude vydaný. Dôrazne to však neodporúčame, nakoľko je pre jednoduchšie riešenie prípadnej reklamácie odporúčaná odborná montáž.
Reklamácia
- Kde môžem tovar z e-shopu reklamovať?
Reklamovať tovar môžete osobne u vybraného Partnera Škoda E-shopu. Viac informácii k reklamácii tovaru nájdete v Obchodných podmienkach alebo v päte e-shopu, pod odkazom Vrátenie & Reklamácia.
- Ako reklamovať tovar, ktorý mi bol namontovaný Predajcom Škoda?
Tento tovar reklamujte výhradne u Partnera Škoda E-Shop, kde bola montáž uskutočnená. Pri reklamácii je potrebné dodať obidva doklady, a to faktúru o zakúpení tovaru, ako aj doklad o jeho odbornej montáži. Bez dodania oboch dokladov nebude reklamácia uznaná.