Objednávky
- Kedy môžem objednaný tovar očakávať?
- Objednal(a) som si tovar k Partnerovi Škoda E-shopu a nestíham si ho vyzdvihnúť v stanovenej lehote, je možné túto lehotu predlžiť?
Platby
- Je možné objednať si tovar na dobierku alebo platiť bankovým prevodom?
- Je možné si vybraný tovar na e-shope len rezervovať?
Doprava
- Kto mi tovar privezie?
- Koľko stojí doprava?
Tovar
- Zakúpený tovar mi nevyhovuje, môžem ho vrátiť?
- Nenašiel som požadovaný tovar na e-shope, ako ho môžem získať?
- Záručný list nie je potvrdený. Čo s tým môžem robiť?
- Kedy mi bude objednaný tovar s odporúčanou montážou namontovaný a koľko za to zaplatím?
- Môžem si tovar s odporúčanou odbornou montážou namontovať sám/sama?
Áno, tovar Vám bude vydaný. Dôrazne to však neodporúčame, nakoľko je pre jednoduchšie riešenie prípadnej reklamácie odporúčaná odborná montáž.
- Je produkt vhodný pre moje vozidlo?
Pre zistenie vhodnosti produktu, prosíme o zaslanie VIN kódu Vášho vozidla, ktorý nájdete v malom alebo veľkom technickom preukaze a začína písmenami TMB.
- Môžem dostať typový list pre kolesá a disky?
Škoda Auto Slovensko typové listy nevydáva. Je potrebné riadiť sa rozmermi uvedenými v technickom preukaze vozidla.
Reklamácia
- Kde môžem tovar z e-shopu reklamovať?
Pre zistenie vhodnosti produktu, prosíme o zaslanie VIN kódu Vášho vozidla, ktorý nájdete v malom alebo veľkom technickom preukaze a začína písmenami TMB.
- Ako reklamovať tovar, ktorý mi bol namontovaný Predajcom Škoda?
Tento tovar reklamujte výhradne u Partnera Škoda E-Shop, kde bola montáž uskutočnená. Pri reklamácii je potrebné dodať obidva doklady, a to faktúru o zakúpení tovaru, ako aj doklad o jeho odbornej montáži. Bez dodania oboch dokladov nebude reklamácia uznaná.