text.skipToContent text.skipToNavigation

Doprava zdarma k 69 partnerom Škoda po celom Slovensku.

Informácie o doručení

Ďakujeme, že ste si pre Váš nákup originálnych produktov značky Škoda, zvolili náš e-shop. Nižšie nájdete niekoľko praktických informácií ohľadom doručenia Vašich objednávok.

Doprava a prevzatie tovaru

Ponúkame Vám celkovo 3 možnosti doručenia Vašich objednávok. Upozorňujeme, že doručovacia metóda je závislá na type, veľkosti, či hmotnosti tovaru. Nižšie nájdete tabuľku dopravných metód a ich ceny. 
 
Dopravná metóda  Objednávka do 40Objednávka nad 40
Vyzdvihnutie u Partnera Škoda E-shopu  zdarmazdarma
Kuriérom 5,00 €zdarma
Vyzdvihnutie na výdajnom mieste - Packeta3,00 €zdarma
 
  • Vyzdvihnutie u Predajcu Škoda
Vašu objednávku si môžete zdarma vyzdvihnúť u Partnera Škoda E-shopu, ktorého si vyberiete zo zoznamu pri tvorbe objednávky. Pokiaľ Vaša objednávka obsahuje tovar, vyžadujúci odbornú montáž, odporúčame si s Partnerom Škoda E-shopu vopred dohodnúť termín montáže. Cenu za montáž Vám účtuje Partner Škoda E-shopu podľa svojho cenníka. Táto cena nie je súčasťou ceny objednávky z e-shopu.

Nakoľko bol tovar zaplatený pri tvorbe objednávky, u Partnera Škoda E-shopu si tovar len vyzdvihujete. 

Obvyklá doba dodania tovaru k Partnerovi Škoda E-shopu je do 5 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Lehota na vyzdvihnutie tovaru je 10 kalendárnych dní od prijatia výzvy na vyzdvihnutie tovaru.
 
  • Doručenie na adresu prostredníctvom kuriéra

Pokiaľ si vyberiete tento spôsob dopravy, dostanete v deň prevzatia zásielky kuriérskou spoločnosťou od Predávajúceho informačnú SMS. Ďalšiu SMS dostanete spravidla v tretí pracovný deň a je v nej uvedený predpokladaný čas doručenia balíka kuriérom. 

Pri prevzatí dôrazne odporúčame zásielku skontrolovať a pri jej viditeľnom poškodení zásielku buď neprevziať alebo ju prevziať s výhradou. Pokiaľ preberiete zásielku bez výhrady, nie je možné u dopravcu spätne zásielku reklamovať.

  • Packeta - Doručenie na výdajné miesto

Vašu objednávku si môžete vyzdvihnúť na ktorejkoľvek výdajni Packeta, alebo v Z-Boxe. Pri preberaní balíka si prosím dôkladne prezrite, či nie je poškodený a pri zistení vady ho nepreberajte alebo vadu bezprostredne nahláste.

Vašu zásielku môžete sledovať na stránke https://tracking.packeta.com/sk_SK/tracking/search