text.skipToContent text.skipToNavigation

Vrátenie & Reklamácia

Hoci v našom sortimente nájdete kvalitné originálne produkty značky ŠKODA, môže sa stať, že budete chcieť zakúpený tovar z nejakého dôvodu vrátiť alebo reklamovať. Pre oba prípady sme pre Vás pripravili jednoduchý návod, ako v takejto situácii postupovať.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu

V prípade, že sa nám rozhodnete vrátiť zakúpený tovar, je potrebné najskôr odstúpiť od zmluvy. Majte na pamäti, že odstúpenie od zmluvy môžete urobiť najneskôr do 14 dní od dňa prevzatia tovaru. Je niekoľko spôsobov, ako nám môžete odstúpenie od zmluvy doručiť.
  Formulár odstúpenia od zmluvy je k stiahnutiu TU

Po úspešnom odstúpení od zmluvy je nutné najneskôr do 14 dní tovar vrátiť a to nasledovne:
 
  • Osobným odovzdaním  Partnerovi ŠKODA E-shop ( ktorému ste odovzdali odstúpenie od zmluvy)
  • Poslať poštou na adresu: DANUBIASERVICE a.s., ŠKODA E-SHOP, Rožňavská 30, 821 04 Bratislava
Peniaze Vám budú vrátené až po prijatí tovaru a to na účet z ktorého bola platba zrealizovaná. Sme oprávnení odpočítať si z vrátenej sumy pomernú časť ceny, zodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru, pokiaľ také nastalo.

Zákazník-Podnikateľ nemá zákonné právo na odstúpenie od zmluvy.

Reklamácia tovaru

Pokiaľ sa jedná o reklamáciu dodávky tovaru, napríklad z dôvodu, že počet kusov v dodávke nezodpovedá objednanému počtu a faktúre, môžete reklamovať jednou z možností popísaných nižšie:
 
  • Osobne u vybraného Partnera ŠKODA E-shop
  • E-mailom na adresu infolinka@skoda-auto.sk alebo na nonstop infolinke 0800 124 125
Formulár na reklamáciu tovaru je k stiahnutiu TU

Pokiaľ sa rozhodnete reklamovať funkčnú vadu produktu v záručnej dobe, môžete využiť nasledujúce možnosti:
 
  • priniesť tovar ku ktorémukoľvek Partnerovi ŠKODA E-shop a čo najpresnejšie popísať závadu. Partner s Vami spíše reklamačný protokol a postará sa o doručenie produktu späť k nám.
  • Poslať poštou na adresu: DANUBIASERVICE a.s., ŠKODA E-SHOP, Rožňavská 30, 821 04 Bratislava spolu s vyplneným reklamačným protokolom
Reklamácia Zákazníka - Spotrebiteľa bude vybavená do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

V prípade Zákazníka - Podnikateľa bude reklamácia vybavená bez zbytočného odkladu.